Navigà i venti alisei: u vantaghju strategicu di Richfield in mezu à l'accordi ecunomichi trà i Stati Uniti è a Cina

A relazione ecunomica trà i Stati Uniti è a Cina hè sempre stata cumplessa - carattarizata da onde di cuncurrenza, cuuperazione è negoziazione. Mentre e recenti discussioni cummerciali bilaterali cercanu di allentà alcune barriere tariffarie è di stabilizà e catene di furnimentu, parechje imprese stanu rivalutendu i so partenariati internaziunali. Un'industria chì si trova à a crocevia di stu sviluppu hè u crescente mercatu di i dolci liofilizzati.

Richfield Food, un capu di filacaramelle liofilizzatefabricatore, si trova in una pusizione unica in questu novu ambiente ecunomicu. Cù più di 20 anni di sperienza in a liofilizazione, Richfield gestisce quattru fabbriche, cumprese una massiccia struttura di pruduzzione di 60.000 metri quadrati cù 18 linee di liofilizazione Toyo Giken, ciò chì ne face unu di i più grandi pruduttori di caramelle liofilizzate in Asia.

caramelle liofilizzate 1
caramelle liofilizzate

Perchè questu hè impurtante?

Quandu e pulitiche cummerciale cambianu - sia versu una maggiore apertura sia versu tariffe più strette - l'imprese cù forti catene di furnimentu interne è flessibilità di pruduzzione anu a manu superiore. Richfield hè una di e poche cumpagnie in Cina chì produce sia i dolci crudi (cum'è i dolci arcobaleno, geek è vermi) sia gestisce tuttu u prucessu di liofilizazione internamente. Questu permette à Richfield di stà cumpetitiva ancu quandu altre cumpagnie sò custrette à affidà si à marche di dolci esterne, cum'è Mars, chì hà recentemente riduttu l'offerta.

Inoltre, a certificazione BRC A-grade di Richfield, l'approvazioni di laburatoriu FDA è i partenariati cù attori mundiali cum'è Nestlé, Heinz è Kraft dimustranu ancu di più a so affidabilità di fronte à i cambiamenti di pulitica. Quandu i venti ecunomichi cambianu, i cumpratori anu bisognu di fornitori stabili è orientati à a qualità - è Richfield furnisce tramindui.

Mentre l'accordi ecunomichi trà i Stati Uniti è a Cina cuntinueghjanu à furmà l'avvene di u cummerciu, l'imprese chì cercanu un successu à longu andà devenu allineassi cù i pruduttori chì ponu resiste à e fluttuazioni geopolitiche. Questu face di Richfield micca solu un fornitore, ma un cumpagnu strategicu.


Data di publicazione: 19 di maghju 2025